Hundvakt

Igår passade jag denna söta lilla valp åt Sandra medan hon jobbade. En liten Podengo vid namn Rex.




Vi busade, sov (Rex alltså, inte jag) och gick hem till mormor och morfar och fikade (jag fikade, inte Rex) Så, då har vi klargjort det.
Sen i stallet upptäckte jag att Svarten trampat av sig en sko. Himla onödigt kan tyckas eftersom han fick nya i fredags.
Ja ja, bara han får på sig en ny ska jag göra mitt bästa för att hinna promenera/ rida honom också. Det är så svårt att hinna allt ibland.
Sen åt jag och Linnéa thaimat och hängde hemma hos mig. Lika mysigt som alltid <3

Idag åkte jag och syster till stallet på förmiddagen (för en gångs skull). Efter mockning och pyssel med hästarna åkte vi hem till mamma och pappa och åt lunch. Sen körde vi till Gekås. Jag köpte mest nödvändiga saker så som tvål, schampo, balsam hudlotion och sådant. Så nu har jag så jag klarar mig året ut! Minst!

På hemvägen tog vi in hästarna och sen åt vi kvällsmat hos mamma och pappa innan jag körde hem till mig. Mysig helg har det varit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0