Varning för gnäll!

En kombination av detta äckelvirus och höstens kyla och mörker får mig att bli såååå tröööött! Orkar ju knappt någonting utan att bli helt slut i kroppen.

Blåsten störde mig halva natten, krukväxterna blåste omkull utanför dörren och det var alldeles för varmt. Sen när det var dags att gå upp vid fem var det istället iskallt och hästarna kändes extra hungriga och skrapade ovanligt mycket i sina boxar.

Vinkade på Peter i vår vanliga korsning precis som varje måndagsmorgon när vi möts när jag kör till stallet och han till jobbet.

Sen hem för en timmas sömn till, frukost och jobb. Efter fyra timmars jobb var jag helt slut och som jag sagt tidigare; det passar mig inte! Jag funkar inte om jag inte får vara i farten hela dagen och nu KAN jag inte på grund av att denna vidriga sjukdom vägrar ge med sig.

Efter lite vila lyckades jag i alla fall åstadkomma lite matlådor (spagetti, köttfärssås och aubergine, zucchini och paprika i ugn). Bra Ida!
Sen en vända till hästarna och sen stallmöte hos Jos.

Nu: Sova och hoppas på att morgondagen gör mig lite gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0