Tjejkväll

Igår kom Sandra, Malin, Emma och Hilda hit. Vi gick till Kvantum i världens blåst och handlade alla tacosgrejer vi behövde. Sen gick vi hem till mig och hjälptes åt att göra tacos. Måste säga att det gick förvånansvärt bra och smidigt för att vara fem personer i mitt lilla kök.

Dock finns det ju bara fyra köksstolar så jag använde min tvättkorg som pall. Det slutade med att locket sprack och jag hamnade på golvet. Kastade i fallet efterrättsskeden rakt på Malin, haha!

Mysigt var det i alla fall och sååå kul att ses igen!

När tjejerna gått hem hann jag precis påbörja diskningen när Sebbe ringde. Han skulle ta tåget från Göteborg så han kom direkt hit sen.

Idag blev det sovmorgon och sedan åt vi upp tacoresterna. Sebbe stekte bacon att ha som tacostillbehör och det var faktiskt sjukt gott!

Sen åkte jag hem till mormor och morfar för att umgås med dem och min familj på fars dag.

En toppenhelg med andra ord! Känns underbart att vara frisk och känna sig som människa igen.
Tog inga bilder igår, men här är en på Sandra, mig och Emma från Kreta 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0