Spontant med Linnéa och Lina

Var i stallet alldeles ensam i eftermiddags. Det bästa är när vi är där alla samtidigt och det är ett hysteriskt kackel och skratt som aldrig tar slut. Men idag hade jag ingenting emot att vara ensam. Mockade i godan ro och myste lite med Svarten. Sen åkte jag hem, fixade tvätten och tog en dusch i blixtens hastighet. Sen kom Linnéa och hämtade mig och så åkte vi vill mammas jobb. Där mötte vi upp pappa, syster, Susanne och Peter och gick sedan på invigningen av det nya gymmet på mammas jobb/ hotellet. Jättefint! Det bjöds på supergoda wraps, tårta och cider.

De hade en tävling där man kunde vinna olika spa-priser och årskort på gymmet och så vidare. När jag skrev upp mitt namn på listan är jag nästan säker på att jag hade nummer 53. När de sedan lottade ut priserna och ropade upp årskortet (högsta vinsten) och sade att nummer 53 vunnit började jag svettas lite smått.
Men eftersom jag tack vare mamma redan har gratis tillgång till gymmet drog de en ny vinnare. Pjuh!
Hade ju verkligen känt mig så illa tvungen att gå dit om man haft ett årskort liksom! Och jag avskyr att träna på gym!

Sen åkte jag och Linnéa till stallet, tog in hästarna och pratade med Lina en stund. Hon var i full färd med att raka Luniman. Sen hämtade vi mat på McDonalds och åkte hem till mig för att äta.

När Lina var klar i stallet kom hon in till oss i lägenheten och så satt vi bara och pratade om allt och inget. Såååå mysigt!
Måste kännas konstigt för Lina att komma till sin gamla lägenhet utan att bo där längre.

Tackar Linnéa och Lina för en himla mysig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0