Spontaniteten fortsatte...

När Linnéa och Lina gått hem igår satte jag alarmet på mobilen och gick sedan och lade mig. Jag hade precis hunnit somna när mobilen ringde. Jag var övertygad om att det var alarmet och blev smått irriterad över att jag inte hunnit sova något. Det hade typ bara hunnit gå tjugo minuer...
 
Men det var Sebbe som ringde och väckte mig och eftersom han var påväg hem från Kalle ville han sova här. Såklart han fick det. På grund av mitt skumma virus har jag inte tillåtit honom att komma hit på hela fem veckor. Känns ju inte så fräsht att ligga bredvid någon som hostar och spyr om nätterna. Så det var underbart att få sova bredvid min prins igen nu när jag börjar bli lite bättre. När jag väl somnade då vill säga eftersom Sebbe tyckte det var passande att sjunga High School Musical låtar mitt i natten...
 
Lyckades i alla fall dra mig upp ur sängen och åka till stallet vid elvatiden. Mötte upp Lina i stallet. Så efter vi mockat tog vi en kort promenad i blåsten med våra små hästar. Sen blev det avskedskramar eftersom Lina flög tillbaka till Umeå i eftermiddags. Är så glad att vi hunnit träffas alla de fyra dagarna hon varit hemma! <3
 
Körde sedan hem till Sebbe igen och efter dusch och lunch har jag bara legat på soffan resten av dagen. Pallrade mig ut i blåsten och tog in Svarten och Luniman, åkte en sväng hem till föräldrarna och sedan gjorde jag världens mest oekonomiska handling på Coop. Man ska verkligen inte handla när man är hungrig! Hade mindre än tio saker på inköpslistan och kom hem med minst trettio grejer!
 
Nu blir det äntligen sängen innan jag ska upp tidigt och ge hästarna frukost. Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0