Saturday

Hade tråkigt förut så tog en promenad på stan. Fick med mig en kjol, trosor och gosiga sockar från gina tricot, en nagelbandsolja från body shop (plus gratisprover, man får typ alltid det i den affären) och ögonbrynsborste och bodymist från Victoria's Secret. Köpt på Parelle.
 
Nu väntar jag på att den sista maskinen tvätt ska bli klar och sen är tanken att fixa lite i lägenheten, ta en dusch och invänta några kompisar för tacomys.

Medan jag väntar lyssnar jag på min granne när han och hans kompisar lyssnar på/ sjunger opera för fulla muggar. Oseriöst alltså. Nyss bytte de till Basshunter - Fest i hela huset. Snacka om blandad musiksmak...
ÅH NU BYTTE DE TILL "The Fox"! Ida gillar! :D
Och Erik, om du mot förmodan skulle läsa min blogg - inget illa menat! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0