Kebabtisdag

Idag hade jag och min chef kebabtisdag. Det var ett tag sedan sist eftersom jag varit sjuk så länge.
Kebabtisdag = lång arbetsdag (varannan tisdag) och då är det ibland tillåtet att äta kebab till lunch.
Det bästa är att de på Sibylla vet exakt vad vi ska ha och till och med vilken sorts ramlösa vi dricker. De vet även att jag vill ha mild sås och Carola vill ha blandad sås. Haha, snacka om stammisar!

Att cykla till jobbet i morse var faktiskt rätt skönt. Man vaknar ju betydligt fortare ute i kylan på cykel än i den varma bilen! Det regnade och mina sockar blev genomblöta. Men jag var lika glad för det. Typiskt mig.

Att cykla var dock det mest aktiva/ ansträngande jag gjort sedan jag blev bättre och hostan kom tillbaka en stund när jag trampade på som fortast. Ska försöka ta det lite lugnare imorgon, men det är så förbaskat tråkigt att cykla jättelångsamt. Man kommer ju aldrig fram! Ja, ja. Nog om cykling för idag.

Efter jobbet hämtade syster mig och så åkte vi till stallet.
Hunnit laga kvällsmat och matlådor har jag också.

Oj, höll nästan på att glömma; idag firar jag och världens bästa pojkvän fyra och ett halvt år tillsammans.
Puss på det!


Hittade en gammal suddig bild på oss på mobilen. Sebbe var ytterst fascinerad över funktionen som gör att man ser sig själv i kameran när man ska ta kort, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0