Jag är med b...

BIL! Erkänn ni trodde jag skulle skriva "barn"? Haha!

Det har varit fullt upp denna veckan. I måndags var det jobb dagen lång och ändå hann jag med att åka till stallet tre gånger! (Morgonfodring + intagning av häst och mockning + kvällsfodring).
I tisdags var jag hemma hos föräldrarna samt tog hand om både min och systers häst.
I onsdags blev det Gekås med Linnéa och sedan avslutade vi det hela med thaimat och Bonde söker fru på tvn hemma hos mig. En riktigt bra dag! Tack bästa! <3
Idag har jag städat och sen hämtade jag hem min bil. Pappa kom hem med den från Stockholm nu ikväll. Så himla najs att ha min egen bil! :D
Tack till världens bästa pappa! <3

När jag kom hem klappade jag lite på grannkatten, Gustaf. Sen märkte jag inte att han följt efter mig och när jag öppnade dörren smet han in! Lät honom kika runt en stund men sen ville han inte gå ut igen! Jag slängde ut en bit skinka och Gustaf gick ut. När jag stängde dörren om honom såg han jätteledsen ut så jag övervägde nästan att släppa in kattskrället igen. Men lät bli. Sen satt han och jamade utanför hur länge som helst och såg ynklig ut. Ringde till Sebbe i panik och fick till svar att det var dumt gjort att mata katten. Inte konstigt att han sitter utanför och skriker. Vet att han har rätt, men ändå. Vad skulle jag göra?
Nu har i alla fall Gustaf gått sin väg och jag ska sova. Imorgon är det fredag igen! Fattar inte vart tiden tar vägen!

Godnatt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0