I will love you forever

I fredags slutade jag tidigt. Så jag och Irén (min jobbarkompis)  åkte till Blomsterlandet. Köpte en murgröna att ha i badrummet samt lite pynt till min adventsljusstake. Sen tog jag och Anna oss en tur med hästarna i mörkret. Supermys!
 
På lördagen blev det tvätt och lite fixande här hemma. Sen red jag Svarten i paddocken en halvtimma. Skritt och trav bara men det kändes himla härligt att rida i dagsljus måste jag säga. Sen hem till föräldrarna för att hämta ett av mina favoritrecept. Efter det for jag till Coop likt en virvelvind och handlade allt som behövdes för min och pojkvännens middag. Sen dusch och och fix av det sista med tvätten. När jag kom tillbaka från tvättstugan satt Sebbe redan i soffan.
 
Jag lagade mat och lyckades faktiskt med allt utan att förstöra maten. Bra Ida! Sedan såg det kanske inte helt fantastiskt ut eller så, men gott blev det!
 
Sen blev det filmmys. "The Internship" såg vi. Tror aldrig att vi lyckats hitta en film på bara några minuter som båda faktiskt vill se, haha! Med Owen Wilson (Ida gillar) och Vince Vaughn (Sebbe gillar) var huvudkaraktärerna så båda blev nöjda. Inte den bästa filmen jag sett, men helt klart godkänd. Har ni sett den?
 
Sen hann jag sova ungefär två timmar innan hästarna ville ha sin frukost. Så det var bara att pallra sig ut i kylan och bege sig till stallet. Brrrr!
Sen fortsatte sovandet ett par timmar till och stackars Sebbe fick agera element till mina fötter som hunnit bli till isbitar.
 
Sen blev det sen frukost och en promenad vid havet. Mysdag!
 
A table for two.
 
Som sagt, det ser inte fantastisk ut, men fläskfilé med salami och soltorkade tomater ska det i alla fall föreställa.
 
Älskling hade ingen mössa så jag tyckte han kunde låna min "Fabulous-mössa" (det står så på lappen), men det tyckte inte han :(
 
Sunset
 
Den finaste jag vet <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0