Great weekend

Hej på er! Det får bli ett snabbinlägg ikväll eftersom jag borde sova. Nu.
 
Igår hade jag den perfekta tidsplanen som involverade tvätt, matlagning och en ridtur i solskenet. Då det hastigt och lustigt blev bestämt att jag och Sebbe skulle till Kalle på fest, fick jag avstå från ridturen.

Vi hade en superrolig kväll hos Kalle. Dryckesspel, massor av prat och skratt och underbart trevliga människor! På en och samma kväll lyckades jag först fastna i min egen dragkedja i jackan och Sandra och Kalle fick dra av mig den! Strax före hemgång gick dörren till toaletten inte att öppna så Sebbe och Lukas fick stå utanför och förklara hur jag skulle bära mig åt. Det slutade med att Anton fick komma och trixa upp dörren...
 
Någon gång efter två gick jag och Sebbe hem, åt nattmat och jag började vika tvätt (?)
Sen somnade vi någon gång runt halv sex imorse så nu är mitt dygn helt felvänt. Idag mådde jag väl inte allt för bra. För många shots är aldrig bra att börja en festkväll med. Men lyckades i alla fall åstadkomma lunch till mig och Sebbe och sen gick vi en sväng till Kvantum.
 
Kvällen spenderades med Sofia. Först i stallet liggandes på golvet (jag). Hade ont i magen så jag och stallkatten låg på ett hästtäcke i sadelkammaren och Sofia satt vid bordet. Vi åt chips och jag matade Lusen (katten) med dem. Sen åkte vi hem till mig och åt lite till och hade en riktig flummkväll så som bara jag och Sofia kan!
 
Galet bra helg med andra ord! Hoppas er varit lika bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0