Grattis till Lina-fina!

Läkarbesöket idag resulterade i fler undersökningar och sen blev jag sjukskriven på halvtid i en vecka. Så imorgon får jag äntligen träffa mina saknade jobbarkompisar även om det bara blir några timmars jobb.

I övrigt har dagen bestått av städning, matlagning och pappersarbete med pappa. Helt sjukt hur komplicerat det är att fylla i papper till försäkringskassan vad gäller sjukskrivning.

Sen blev det firande av Linas 27-årsdag i stallet. Hon kom hem helt oväntat hem från Umeå igårkväll så Sofia fick baka kladdkaka och jag handlade saft, grädde och hallonsylt. Det är tradition att fira Linas födelsedag i sadelkammaren med kladdkaka nämligen. Så jag, Sofia, Lina, Josefine och Emma satt och hade kvällsfika i sadelkammaren nu ikväll. Mys!
Som jag saknat fina Lina!


Bild från någon gång i början av året på mig, Lina och Albin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0