Bil

Sedan jag flyttade hemifrån har jag fått låna en av mamma och pappas bilar som är till salu. (Tack snälla ni) <3

Tyvärr vänjer man sig fort vid lyxen att kunna ta sig vart som helst, när som helst och oavsett väder och så vidare.
Har funderat lite på att köpa en egen bil, men inte tagit tag i saken eftersom en bil inte är direkt gratis. Att kunna ta sig till jobbet och framför allt stallet (har längre dit än till jobbet), är ett måste oavsett väglag.

Har skjutit saken framför mig ett tag och igår kom mina föräldrar hit och berättade att de köpt en bil till mig! Hur grymt snällt är det inte av min pappa att sitta och leta bil till mig?!
Jag ska givetvis betala den själv.
Så på torsdag åker min snälla fader upp till Stockholm och hämtar den åt mig.

Och där med slapp jag fatta beslut angående bilköp.

Tacktacktack!
Hittade ingen bild som har med bilar att göra, men hittade en från kryssningen. Jag saknar den underbara resan varje dag.

Kommentarer
Postat av: Sofia Lennerkvist

Men Ida, inte skaffa bil...vi ska ju CYKLAAAAA!!!

2013-11-16 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0