20131111

Är så trött så att jag inte vet var jag ska göra av mig själv.
Efter mer än åtta timmars jobb och närmre två timmars stallsysslor sjönk jag ihop på en stol hemma hos mamma och pappa. De stod för kvällsmat och jag hade med mig överbliven efterrätt från i lördags. Och så lite halv åtta hos mig på det. Mys!

Sen packade mamma med mig några kassar med vinterkläder och vantar, mössor och halsdukar. Sen körde pappa mig hem.

Jag blir billös ett par dagar fram över så han fick ta med sig bilen hem igen och jag laddar för att cykla till jobbet imorgon. Huuuuaa vad kallt säger jag bara!

Idag tog jag även tag i styrketräningen igen efter två och en halv månads uppehåll. Kom av mig helt när jag skulle flytta och ja, sedan blev jag ju sjuk. Väldigt synd då jag mot slutet av september hade gjort stora framsteg inom både styrka och kondition.

Så eftersom det är den 11/11 idag (jaaa, jag behöver något att hänga upp det på. Gjorde samma sak i somras när jag började styrketräna varje dag. Då började jag vecka 21 minns jag), fick det bli en mjukstart idag.
Konditionsträningen får vänta tills jag är helt bra igen.

Nu ska jag äntligen sova. Har varit vaken sedan fem imorse ju! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0