Helgen

Efter fredagens kvällsridtur fick jag och Lina för oss att ha filmkväll. Så några timmar senare satt vi och laddade ner en film. Stoffe (Linas pojkvän) fick guida oss på telefon och vi kände oss hur kriminella som helst, haha!

Vi hann se typ en halvtimma av filmen innan båda slocknade i soffan. Så bra gick det. Men vi ska göra ett nytt försök att se filmen i veckan tänkte vi :)
Vi hade i alla fall väldigt trevligt innan vi somnade.

Lördagen började med morgonfodring 05.30 och sen lite mer sömn. Sen stod sortering av skor, stallet, ridtur, avmaskning av katten och städning på schemat. På kvällen hämtade jag och syster hem thaimat och lite senare kom Sebbe hit. Vi såg två filmer varav jag inte minns namnet på den första. Den andra hette "Daylight". Helt okej film men lite sorglig.

Idag sov vi länge och sedan tog vi det bara lugnt hela eftermiddagen innan jag åkte till stallet och red Svarten :)

Go helg med andra ord! :)


Bjuder på en charmig spontanbild Emma tog på mig och Sebbe när vi kollade Youtubeklipp xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0