Cookie-Sunday

Klockan är över 20.00 och hittills är två kakor (wienerbröd och toscakaka), det enda jag jag ätit under hela dagen. Det är ett under att jag ens står upp.

Det har varit en lugn helg med fredagsmys med Linnéa och Josefin, storstädning av badrummet som äntligen är helt klart nu, filmmys med finaste pojkvännen och en härlig kvällspromenad på det. Sedan såg vi ännu en film och idag har vi sovit halva dagen. Min allergimedicin gör att jag skulle kunna sova dygnet runt. Typ.

Sen en sväng hem till mormor och morfar för fika (det var då jag insåg att jag glömt äta något eftersom pappa frågade ifall kakorna var min frukost).

Sen åkte jag till stallet och red en sväng på Svarten. Så nu inväntar jag kvällsmat och sen ska jag plugga med syster.

Bild från min och Sebbes kvällspromenad igår. Vi såg hur många katter som helst men denna var helt klart sötast!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0