1 maj

Började dagen i stallet med mockning och en tur i solen på min älskade häst. Sen hämtade jag upp Sofia för en tripp till Gekås. Jag hade egentligen inte så mycket som stod på inköpslistan (som jag för övrigt hade i mobilen som totalt stendog igår. Gick inte att starta telefonen överhuvudtaget). Men det gick ändå och jag kom givetvis hem med massor av onödiga saker. Precis som varje gång. Men så får det vara ibland :)

Här är i alla fall vad som inhandlades på Gekås:

Liten necessär att ha hos pojkvännen. Så han och hans bror slipper "alla" mina tjejprylar i badrummet :P
Tandborste (att rengöra dragkedjan på rídstövlarna med)
Hårborste
Fingervantar man kan använda på touch-mobiler
Body scrub
Body butter x3
Rak gel
Rakblad
Nagellack x2
Nagellacksborttagning x2
Ansiktscreme
Mascara
Tandkräm x4
SB12
Tandborstmugg + mugg att ha tops i
Väska
Plånbok att ha på jobbet och i stallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0