Musik = turbo?

Tänk vad lite musik kan göra med mitt vanligtvis långsamma tempo. Började dagen med lite housemusik i lurarna vid frukost. Ida äter snabbare på så vis förstår ni. Sedan jobb. Visserligen utan musik, men tempot hade jag kvar ändå. Sen stallet för mockning av båda boxarna. Tidsoptimist som jag är tyckte jag att jag hade gott om tid på mig...
Inte precis, men med partymusik på (brukar vanligtvis inte lyssna på musik i stallet eftersom jag känner mig så osocial då), så gick det undan och jag hann till och med spåna åt båda hästarna. Sen hem för snabbdusch och vidare mot Läjet för stallmöte och kladdkaka hos Josefine :)

Rätt bra start på veckan ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0