Lusens hörna expanderar

Jobbade lite längre än planerat, åkte hem och åt och duschade. Sedan fick jag uträttat två av dagens inplanerade ärenden. Helt okej ändå. Det ena innebar delvis en timmas sittande i väntrum och slötittande på "Family Guy". Jag hatar det programmet. Ändå stirrade jag på tvn hela timman.

Senare åkte jag förbi Sebbe och hämtade en kattkoja/ klösbräda. Santos gillar den inte så Sebbe tyckte vår stallkatt kunde få den istället. Mycket snällt tänkt!

Sen red jag ut en sväng med Lina och Sofia i mörkret. Kändes lite trist att missa ljuset när jag varit ledig halva dagen. Men vad göra liksom?

Här har ni Lusen i korg och den gråa fluffiga saken till höger är den jag hämtade hos Sebbe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0