Lite stress, lite filmmys, lite katt, lite häst

Det var den så kallade stressfria helgen det. Om jag har tagit det lugnt och legat på soffan hela helgen? Skulle inte tro det va...

I lördags åkte jag och syster till Coop och storhandlade. Med betoning på storhandlade. Vi fyllde fyra kassar och lite till som vi bar bredvid....
Oturligt nog fungerade inte Coopkortet. Som tur var kunde jag betala med mitt vanliga kort. Pjuh!

Sen full fart till stallet där Lina och Sofia var i full färd med att raka sina hästar. När de var klara tog vi en kort promenad med hästarna i blåsten. Svarten blev rädd för en hund som kom springandes med en jättestor pinne i munnen. Detta resulterade i att Svarten tog ett förskrämt skutt baklänges och dessvärre trampade mig på hälsenan. Aj!

På kvällen blev det i alla fall lite mindre stress med filmkväll, massage och mys med världens finaste pojkvän <3

Idag vaknade jag med solen i ansiktet och tänkte gå upp trots att klockan inte var så mycket. Om jag gick upp? Nejdå. Jag kröp ihop igen bredvid älskling och somnade om och sov till 13.30!



Sedan lite mat och chill innan det blev stallet och ridhuset med Svarten, Sofia och Fibbla :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0