I love Saturdays

Haft en riktigt bra dag idag! Började med att ge hästarna frukost och gick sedan och lade mig igen. Klockan tio åkte jag tillbaka till stallet där Jim hämtade mig. Vi åkte till hans jobb, hämtade lastbil och åkte sedan och hämtade hö till båda hästarna. 40 balar blev det. Jag slängde ner från loftet och Jim lastade in dem i flyttlastbilen. Snacka om träningspass! Var helt genomsvett och slut i armarna efteråt, haha!
Tillbaka i stallet lastade vi ur, jag mockade och åkte sedan hem. Åt lunch, chillade en stund och städade sedan båda badrummen. Därefter blev det en tredje vända till stallet för ridtur med Lina och Sofia.

Denna toppendag avslutades med thaimat, godis och lördagsmys med Linnéa!


Bilden är från när vi hämtade hö i förmiddags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0