Äntligen en lugn helg!

Äntligen en lugn helg! Som jag längtat!

Slutade tidigt i fredags så åkte hem till mormor och morfar för att umgås och äta lunch. Sen stallet och ridtur med Lina och sedan slutade kvällen med att jag, Lina och Sofia flummade runt i stallet med Justin Bieber och Nicky Minaj i högtalarna på telefonen...fråga mig INTE vad som hände!!

Igår, lördag, vaknade jag tidigt alldeles av mig själv. Åkte och handlade med mamma och sen red jag och Sofia ut en sväng.

På kvällen cyklade jag hem till Sebbe i iskall motvind för väldigt lite melodifestivaltittande och desto mer filmtittande.

Idag sov vi länge och åt sedan lunch tillsammans med Sebbes familj. Sen cyklade jag hemåt (medvind denna gången) och åt lunch med min egen familj också. Kyckling två gånger på en och samma dag. Jag som fullkomligt älskar kyckling kan ju knappast klaga! :D

Sen red jag, Lina och Sofia en sväng på våra små hästar i blåsten.

Väldigt bra helg måste jag säga!

Imorgon är det kort jobbdag som gäller och sedan ska jag vara duktig och ta tag i saker som jag borde gjort för länge sedan.

Godnatt på er! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0