Sveriges nationaldag

Den var igår ja. Men då hann jag inte blogga. Istället tog jag tag i röran som trillade över mig när jag öppnade garderobsdörren och passade på att organisera om lite. Sen tog jag in Rubin och åkte hem och åt. Sen vidare mot blomsterlandet för att köpa krukor till mamma. Sen släppte jag ut Rubin igen och åkte sedan till Coop och handlade. Efter lite kvällsmat stack jag hem till Björn för ännu mer kvällsmat och sen bara allmänt chill. Dagen avslutades med en kvällspromenad med hundarna :)

Idag har jag jobbat och nu ska jag fixa kvällsmat om en stund. Sen blir det stallmöte och efter det kommer Sebbe. Blir nog en bra start på helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0