Studentfirande för Simon

Hujeda mig så trött jag är!
Simon tog studenten igår och jag hade så galet roligt på hans studentfirande på kvällen. Vi åt god mat och tårta och skrattade oavbrutet. Träffade en del nya ansikten men även en hel del som jag inte sett på evigheter. Så det var jätteroligt måste jag säga. Sebbe och Björn byggde torn av sina ölburkar vilket bara rasade femtioelva gånger och jag och Daniel söp nästan syster under bordet (nåja, kanske inte, men det hade varit sjukt roligt).

Helt underbar kväll! Tyvärr var det inte lika underbart att kliva upp imorse. Jag och Emma hade så roligt så vi åkte hem senare än mamma och pappa och kom inte hem fören tid tolv. Jag började jobba klockan åtta imorse...
Så ja, ni kan ju själva lista ut vem som varit som en trött och grinig treåring hela dagen.

Efter jobbet åkte jag till stallet för att gosa med hästarna. Linas häst Luniman låg och sov i hagen. Jag lade mig bredvid och kliade Luniman i pannan tills han somnade. Sen somnade jag också med huvudet intill Lunimans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0