Oplanerad träning med tillhörande träningsvärk

Igår fick jag för mig att ge mig ut på powerwalk. Väl ute och efter en stunds powerwalkande bestämde jag mig hastigt och lustigt för att det är lika bra att springa nu när jag ändå är ute. Sagt och gjort. Efter en och en halv kilometer var jag helt slut och tyckte att jag varit mycket duktig som helt otränad orkade såpass ändå. På kvällen åkte jag och Linnéa och handlade och sen lagade vi mat. Sandra kom förbi och efter god mat och efterrätt blev det film. Väldigt mysigt måste jag säga. Tack tjejer! :)

Idag är träningsvärken ett faktum och jag tar mig framåt likt en stel sköldpadda. (Mycket fin liknelse, I know).
Annars har det idag blivit en väldig massa fix här hemma, tvättande och en vända till stallet. Den dagliga styrketräningen gick mirakulöst nog bra trots träningsvärken. Försökte fixa lite med ny musik till telefonen också men då började det givetvis åska. Fick gjort lite nu ikväll i alla fall.

Nu väntar fyra dagars arbete, tusen saker att göra (mest roliga saker som tur är) och sen en veckas semester. Wihooo! :D



Jag igår. Innan springturen. Helt ovetandes vilken träningsvärk som komma skall.



Maten vi lagade jag och Linnéa. Fläskfilé, soltorkade tomater, salami och ris. Mums!



Efterrätt! Chokladmousse, passionsfrukt, hallon och Marabou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0