Lyx, farväl och staketmålning

Efter jobbet fick jag massage. Jobbet betalar. Hur lyxigt?! En måndag dessutom. Har aldrig ont i kroppen, men med tanke på att jag sällan sitter still och använder kroppen fysiskt nästan alla mina vakna timmar, så fanns det en del "knölar" i ryggen.

Sen åkte jag och en stark doft av massageolja till stallet och målade staket med Ann. Jag hann dock bara göra en av grindarna till paddocken innan färgburken tog slut. Men det är ju alltid något!

Sen grejade jag lite i stallet och så sa jag hejda till min fina Lina. Hon åker till USA ikväll och är borta i över en månad.
Hur. Ska. Jag. Klara. Mig??
Jag har i alla fall lovat att pussa lite extra på hennes häst medan hon är borta och sen blev det en lång avskedskram.

Jag hoppas att tiden går fort i alla fall!

Annars har dagen bjudit på den dagliga styrketräningen och fågelskit på min favorittröja. Den hängde ute på tork tillsammans med övrig tvätt och när jag plockade in den såg jag att det var fågelskit på den. Bara att tvätta den igen!
Sen såg jag "Sune i Grekland - All inclusive". Så rolig och så knäpp!

Nu blir det sängen innan det är dags för veckans tyngsta arbetspass imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0