Helgen

Min helg har sett ut precis som mina helger brukar se ut. I stort sett.

 

Fredag

Morgonpromenad med vovven

Jobb

Till sömmerskan med klänningarna (min och systers)

Köpa lax på rökeriet bredvid sömmerskans lokal

Stan för att köpa födelsedagspresent till pokvännen

Stallet

Äta godaste laxen jag ätit någonsinn

Filmmys med mitt hjärta

 

Lördag

Sovmorgon med Sebbe

Pigg och rastlös Ida drog med hund och pojkvän ut på promenad

Spagetti carbonara ute i solen

Handla med mamma

Promenad med min halta och tjocka (=läs överviktiga ponny). Men vad göra med en som är halt och inte får röra sig för mycket)?

Powerwalk med hunden

Kvällsmat innehållande en årsförbrukning (nåja, månadsförbrukning för att vara jag), av grönsaker och frukt

 

Söndag

Sebbe fyller 21 idag! Grattis finaste! <3

Nu är vi lika gamla igen! ;)

Åt megafrukost

Promenad med den halte ponnyn

Nagelfix

Powerwalk med hunden. Gick förbi stallet och släppte ut Svarten och Rubin som fått stå inne och vila ett par timmar.

Hassans (hundens) matte kom och hämtade honom

Storstädning av huset

Slut på bra helg!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0