You knocked me off my feet

Spontanfest med pojkvännen i fredags hem till en av hans kompisar. Kände inte en kotte förutom Sebbe då, men det var kul. Efter det cyklade vi hem (jag var till och med barbent mitt i natten, hur ofta händer det egentligen)? och åt nattmat. När jag slutligen somnade hade jag varit vaken i närmre ett dygn!

Så en lång sovmorgon senare blev det mest chill och en vända till stallet. Vi gick dit i värmen och Sebbe fick leda Svarten, haha! Slutar aldrig att förvånas över hur liten Svarten ser ut bredvid långa Sebbe! Sen grillade vi hamburgare och en powernap på det. Jag tror vi åt lite för mycket, haha! Båda slocknade som ljus direkt efter maten.

När vi väl orkade resa oss igen såg vi film, myste och sen somnade vi igen. Idag har vi sovit halva dagen, ätit frukost vid tvåtiden och varit ute en sväng. Sen blev det en liten vända till stallet. Sen badade jag och Linnéa i poolen och hade det gott i solen.
Sen åkte vi och släppte ut hästarna och sen grillning nummer två.

Myshelg med min efterlängtade pojkvän och bästa vän! <3

Helgens enda bild; Sebbe och jag jämförde fötter. Mina var minst (surprise)! Och ja, min ena socka (steps för er som inte har koll och tror att det är en sko som några på festen trodde)?? sitter på sned.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0