Day off

Jobbade länge igår, men hade i alla fall en mysig kväll med min älskling. Först var vi på Coop och handlade lite snabbt. Emma var också med. Sen åkte vi till stallet och hälsade på hästarna och Sebbe fick träffa Jim och Ann. Eventuellt ska Sebbe jobba lite hos Jim så jag och Ann såg till att de fick träffas. Typiskt att det är tjejerna som ska behöva ordna allt alltså! ;)

Sen åkte vi hem, lagade kvällsmat och Sebbe tog en powernap innan det var dags för film.

Idag sov vi länge. Värsta lyxen för mig att kunna göra det mitt i veckan.

Sen till det absolut bästa på hela dagen: Lina är hemma och kom till stallet idag! Hur glad jag blev? Obeskrivligt!
Hon hade med sig massa gott godis som hon köpt i USA. Och vi fick höra om hur bra hon haft det och så berättade vi om hur vi haft det medan hon var borta. Skönt att ha dig hemma igen Lina!

Nu är det bara två arbetsdagar kvar och sen är det semester! Hela tre veckor! Så länge har jag inte varit ledig på ett år och åtta månader! Ska bli underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0