Att känna saknad

Idag är det en vecka kvar tills Lina kommer hem från USA. Kan inte fatta att hon varit borta en månad. Det känns både som om det var alldeles nyss hon åkte och som om hon varit borta en evighet.

Vad jag vill säga med detta är att enligt mig är saknad en av de värsta/ jobbigaste känslorna jag kan känna. Som saknad efter vänner när man inte setts på länge, eller när de nyss gått och jag inte vet exakt när vi ses igen. Saknaden efter Sebastian när han inte är med mig, eller saknaden av mina djur som inte lever längre.

Det enda som "hjälper" mot känslan är att sysselsätta mig själv med något. Inte så noga med vad, men stallet och hästarna är ett bra "botemedel".

Ber om ursäkt för mitt känslosamma svammel, men behövde skriva av mig lite.

Hur som helst har jag och Sofia ätit thaimat idag och sedan varit i stallet hela kvällen. Härlig dag! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0