Utvilad och...trött?

Denna helgen har jag sovit så mycket så att jag är trött??

Igår efter lång sovmorgon och cirka elva timmars sömn tog jag och Sofia oss en promenad. Hon skrittade Fibbla och jag ledde Rubin. Mycket mysigt och välbehövligt för min vedervärdiga träningsvärk, haha!

På kvällen gosade jag ner mig bredvid älskling och så tittade vi på filmen "Entrapment". Helt okej film ändå måste jag säga :)

Sen fick jag massage eftersom jag knappt kunde röra mig, haha! Så sjukt stört att få så mycket träningsvärk av något som jag ändå är van att göra och som musklerna borde tåla. Nåja, somnade sedan som en sten och vaknade inte förän runt elva idag. Så vi gick upp, åt lunch och tog sedan en promenad i skogen.
Härligt! Sen cyklade vi hem till mig och chillade lite innan jag åkte iväg på stallmöte i stallet.

Och nu sitter jag här, dödstrött. Hur då liksom?

Hur som helst så tänker jag ta mig igenom kommande vecka med massor av energi. Mycket står på schemat och det är mycket som ska göras. Men jag är taggad! Och på tisdag börjar jag ha Svarten på heltid igen. Till och med sju dagar i veckan istället för sex. Roligt!

Bjuder på en bild från i fredags på mig och Fibbla. Sofia som tagit bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0