Mardröm

Vaknade imorse och var helt panikslagen efter att ha drömt en mardröm. Ibland när jag är stressad eller känner mig pressad drömmer jag att jag fortfarande har kvar mina husdjur jag hade för flera år sedan (tre marsvin och två degusar). Vanligtvis befinner jag mig i "nutid" och kommer på att jag glömt ge djuren mat. Får panik och ser hur djuren långsamt dör mitt framför ögonen på mig medan jag förgäves fyller deras matskålar och vattenflaskor. Urs! Inte roligt alls :(

Annars vill jag inte påstå att dagen varit fantastisk precis. Jobbat i tio timmar (07.00-17.00), lagat kvällsmat och sen blev det en sväng till stallet för att mocka och kvällsfodra.

Känner mig helt slut och om 8 timmar börjar det om igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0