Kall men lyckad söndag

Det går ingen nöd på mig idag om man säger så. Har spenderat fyra timmar ute i kylan hos min älskade ponny som är världens lyckligaste eftersom han får komma ut och röra på sig igen. Sen har jag ätit supergod lax och nyss kom Alexander in med en halv tårta som blivit över idag på Susannes födelsedag :)


Så den sitter jag och mumsar på just nu.
Men bilen däremot är inte lika välmående. I morse när jag skulle köra till stallet och fodra dog den igen. Fast jag hann bara köra ut från gatan. Som tur var lyckades jag starta den igen och körde sedan fort som attan till stallet. Som om den inte skulle dö bara jag höll tillräckligt hög fart xD

Pappa har kollat den nu och något är fel med bromsarna tydligen. Så den ska nog lämnas in så vi får den kollad. Jag som trodde den inte pallade kylan eller något. Det var trots allt -17,5 grader kallt när jag körde från stallet sen och då var klockan sex på morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0