Hellooo träningsvärk!

Kan nästan inte röra mig. Så mycket träningsvärk har jag. Ändå var det ett medelhårt pass med mycket trav och galopp igår på Fibbla. Men är man varken van vid hästen eller sadeln så blir det lite extra ansträngning. Lite av min dåliga kondition och för lite sömn på det - en helt död Ida.

Men jag ska inte klaga. Jag bad om ett hårt träningspass och det fick jag!
Tack så mycket fina Sofia och Fibbla.

Jag till och med hoppade lite. Visserligen under mild protest, men Sofia övertalade mig.

Så nu ska jag snart ut och promenera med stallkompisarna och Rubin. Den nya hästen ni vet. Sen ikväll ska jag hem till Sebbe så vi får se om jag hinner uppdatera med bilder och sådant från igår innan jag går dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0