Vart tog helgen vägen?

Efter en helg fylld av hästar, ridning, Gekås med Sofia, mys och god mat med efterlängtade vänner, hämtning av hö till Svarten, fixande med det nya badrummet och ett evigt stressande känner jag mig inte utvilad någonstans. Men det är måndag imorgon i alla fall så det är bara att ta nya tag och se fram emot nästa helg (som förhoppningsvis blir lite mindre fartfylld). Har i alla fall hunnit med mycket och bortsett från stressen har helgen trots allt varit väldigt bra :)

Nu blir det sängen och Lina och jag har bildat en pakt. När alarmet ringer imorgon ska hon stiga upp direkt och jag får snooza i max tio minuter. På så vis får vi mer sömn har vi räknat ut. Natti!


Bild på mina fina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0