Mysigt stallmöte

Det blev lite sent igår. Filmkvällen varade liiiiite längre än jag planerat...
Dessutom kunde jag inte sova sen när jag väl gick och lade mig så har under hela natten legat halvvaken. När klockan ringde kände jag mig konstigt nog pigg och åkte och jobbade
8-16. I turbofart.
I samma hastighet åkte jag till stallet, sen hem igen för en dusch och till sist hämtade jag upp Sofia. Vi åkte till Läjet, hem till Josefine. Stallmöte stod på schemat. Vi hade riktigt myspys! Nästan hela stallgänget var samlat. Vi åt frallor och gick igenom dagordningen. Sen blev det en vända till stallet igen. De sista hästarna skulle in och Lina ville hälsa på sin Luniman eftersom hon varit bortrest och sedan sjuk. Så hon har inte träffat honom på två veckor. Jag kände att det var min plikt att göra henne glad igen :)

Nu sitter jag hemma och är konstigt nog inte trött. Jag som brukar vara helt död vid denna tiden efter en jobbdag. Jaja, det blir sängen snart ändå. Mycket står på schemat imorgon också.

Hoppas ni haft en bra start på veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0