Like a machine

Var helt slut efter jobbet. I kroppen alltså. Chillade lite med la familia och Susanne. Sen vidare mot stallet. Mockade åt Rubin och provade gjorden med stigbyglar som Jim köpt åt honom. Blir nog hur bra som helst. Ska testa imorgon om det inte är för halt ute.

Pratade massa med Jim och Ann innan jag mockade åt Fibbla också. Stackars Sofia är sjuk så det är därför :(

Höll på med båda boxarna i evigheter och till sist sade Ann till mig att ställa ifrån mig grepen och sluta. Gick som på repeat. Utan att tänka, bara gjorde.
Men var i alla fall duktig och gjorde som hon sa. Annars hade jag antagligen stått där hela natten :P

Det är då man vet att man behöver gå hem, ta en dusch och äta kvällsmat. (Mina matvanor är pinsamt dåliga kan jag meddela).

Just nu roar jag mig med att fixa naglarna. Det blev lila den här gången.

Nu ska jag sluta tjata och gå och lägga mig. Och njuta av att det är heeeeeelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0