It's Monday!

Där fick jag för att jag delade med mig om hur glad jag var igår.

Svarten stämplade mig på tårna idag av misstag när jag höll på att brodda honom. Malma hade noll respekt idag och höll på att springa rakt över mig två gånger när jag skulle ta in henne (den hästen och jag är inte vänner kan jag meddela).
Sen tog Rubins tålamod slut när vi tränade lydnad och han gick in i boxen innan jag hunnit säga " varsågod". I övrigt vill jag inte påstå att det hänt något särskilt.

Är det måndag eller?

Som tur var vägde kvällspromenaden med Alexander och hunden upp allt det dåliga :)

Hassan visar er hur han ser ut när det är middagslur under bordet som gäller



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0