Glad Ida

Idag känner jag mig sådär tokigt galet glad och kär!
Jag och Sebbe såg filmen "Terrible bosses" och sedan en till komedi som jag inte minns namnet på. Idag blev det mysig sovmorgon och sedan mat. Vi åt hjortstek, gott!

Sen roade vi oss med att titta på Youtubeklipp på sådan musik vi lyssnade på när vi var små, haha!

Sen åkte jag hem, åt lite mera och åkte till stallet. Efter de vanliga sysslorna så som mockning och fixa höpåsar, tog jag och Sofia med oss Fibbla och Rubin till manegen och red där. Ann och Jim var med och tittade också. Superkul hade vi i alla fall! Sen fick Jim rida Rubin lite och Sofia tvingade upp mig på Fibbla. Slumpade runt som en liten vante kan jag meddela!

Ni får en bild på Rubin också eftersom han också fått ny grimma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0