Fredagsmys a la Ida

Jobbade förmiddagen och sedan blev det en sväng till Gekås med världens bästa Linnéa. Vi köpte en del smågrejer och jag köpte massor av saker på hästavdelningen också. Mest nödvändigheter till Rubin men lite till Svarten också såklart.
Sen blev det mellanlandning hemma där efterlängtade Hassan väntade. Han har inte varit hos oss på ett helt år så det är supermysigt att han ska vara här hela veckan nu. Men han har blivit väldigt tjock efter operationen tyvärr. Men lika söt ändå såklart!
Sen mockade jag åt Svarten som fick vila idag också. Istället red jag Rubin i manegen tillsammans med Sofia och Fibbla. Det gick kalas! Kom på hur jag på bästa sätt får honom att gå i ren tölt och så galopperade jag honom för första gången också. Superroligt!

Grymt bra start på helgen med andra ord!

Bjuder på en bild från Gekås som Linnéa tog



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0