Feb. 02, 2013

Kan. inte. sitta. stilla.
Tror jag blir tokig snart! Kom nyss hem från stallet efter att ha ridit Rubin. Testade barbackagjorden och det funkade utmärkt. Så det blev lite lugn ridning bara eftersom det är så hårt i marken i paddocken nu. Sen tvingade jag upp Jim på hästryggen också och skrittade ett varv. Sen blev det Fridas tur så hon fick också rida några varv :)

Och nu borde jag ju ändå tycka att det är skönt att sitta inne i värmen. Eller?
Nix, inte det minsta! Jag vill vara uteeeee! :D

Benen liksom skuttar av sig själva. Sjukt störande...
Jaja, vi får väl se hur länge Sebbe står ut med mig ikväll. Tanken var filmkväll, men nu känns ett maraton mer behövligt. Vi får hoppas att mina ben tar sig samman snart helt enkelt ;)

Ha en fortsatt fin lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0