En riktig björnhelg

Hejsan!
Det har varit en helg som involverat mycket björnar för min del. Jag och Sebbe hade som sagt filmkväll igår och först såg vi filmen "Modig" och därefter "Ted".
Idag sov vi till lunch och jag drömde om både snälla och elaka björnar. Precis som i filmerna. Efter att ha ätit såg vi filmen "Trassel". Den var dock fri från alla sorters björnar, men ändå. Den är söt.

Sen gick vi ut en sväng innan det blev stallet för min del. Mockade och tog in Rubin.

Sen hem för dusch och lite mat och nu sitter jag hemma hos Simon med honom, Sebbe och Björn. Så nu fattar ni varför helgen är fylld av björnar xD

Ha en trevlig söndagskväll och hoppas ni är mer taggade på kommande vecka än vad jag är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0