Att sova är överskattat

Det blev sent igår. Har varit riktigt slarvig med att gå och lägga mig i tid denna veckan. Inte så konstigt kanske med tanke på all överskottsenergi jag haft på kvällarna. Konstigt nog med tanke på att det är full rulle från morgon till kväll som gäller för mig. Varje dag.

Vi hade i alla fall en mysig kväll igår och imorse vaknade vi ju inte allt för pigga. Glömde dessutom tvätta bort sminket igår vilket ledde till att jag knappt kunde öppna ögonen imorse. Lat som jag är orkade jag ju inte tvätta bort det imorse heller utan har jobbat åtta timmar med gårdagens smink vilket ledde till ett väldigt irriterat öga. Ja, bara högerögat led av detta tydligen. Så, nu när ni antecknat detta kan vi konstatera att det har varit en mycket trött Ida som tappert tagit sig igenom denna dagen också.

Imorgon kommer Hassan (hunden vi brukar passa ibland). Så nu blir det inga fler sovmornar de nätter jag sover hemma den kommande veckan!

Tagga fredag med jobb, Gekås, hund och ridpass imorgon då! :D

Ska sluta svamla och sova nu istället. Godnatt!

Gammal bild på Hassan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0