Under my christmas tree

Hejsan!
 
Det har tagit mig ungefär hela helgen att återhämta mig från förkyldning (som är nästan helt borta nu) och vila upp kroppen efter den sista tuffa jobbveckan. I fredags kväll somnade jag i soffan redan klockan 20.00...och då vill jag tillägga att jag aldrig somnar i soffan annars. Så lite trött var jag minsann! Innan jag däckade hann jag i alla fall köpa klart de sista julklapparna.
 
Igår gjorde jag och mormor köttbullar. 166 stycken. Sen var jag i stallet med Lina (som äntligen är hemma i Varberg igen), Syster och Sofia. De var hungriga sa de när de ringde mig. Så jag plockade ihop lite av sådant som fanns hemma och var lätt att ta med (chips, morrötter, tomater och en apelsin) haha! Så vi hade en mysig fikastund i sadelkammaren.
 
Idag har jag slagit in alla julklappar och pysslat lite här hemma. Var hemma hos föräldrarna och åt lunch, satte nejlikor i apelsiner och gjorde knäck.
Sen åkte jag till stallet och julpyntade hos Svarten. Så nu har han det glittrigt och fint med pynt han också.
Ska se om jag kan fixa bild på det. Min mobil är sönder så ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran en dag.
 
Lite bilder från min dag:
Inviger mina nya skor. Inte alls min stil, men så sjukt sköna!
 
Skåda mina nejliksprydda apelsiner uppe i gardinstången! ;)
 
Ja och så klapparna "under" min lilla gran också. Mys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0