Tomteland

Jag bor i självaste tomteland. Mina hyresvärdar har julpyntat trädgården, altanen och till och med utanför, mellan min och Eriks lägenhet. Det är allt från blinkande färgglada lampor till en stor gran med belysning. Kanske till och med lite väl mycket belysning då strömmen gick inne hos mig förut! xD
Hyresvärden kom in och fixade det, men bara någon timma senare, mitt i min kvällsmat och säsongens sista avsnitt av bonde söker fru, blir det kolsvart igen. Då strömmen inte kom tillbaka på ett par minuter gick jag och knackade på och det var tydligen huvudsäkringen som hade gått. Men det var tydligen lätt fixat för medan jag gosade med deras hund och pratade med hans fru ett par minuter så kom strömmen tillbaka.

Hann precis gå in och sätta mig framför tvn när hon kommer in till mig med nybakat bröd och säger att jag ska krya på mig. Sååå gott! Tack!

Och ja, jag är sjuk igen. Förkyld denna gången så hoppas det inte blir lika långvarigt som sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0