Lussekatt

Herre min get vad trött jag varit idag. Inte okej att gå upp halv sex för att fodra hästar och sen åka och jobba 7-16. Men sen blev det i alla fall massage och oj vad det var skönt. Kändes som att få halva ryggen bortknådad, men den har ju blivit lite ansträngd eftersom jag var sjuk så länge och sedan började jobba ganska mycket igen.
Efteråt smorde hon in mig med någon värmande olja som luktade saffran.

Så likt en levande lussekatt åkte jag hem till mina föräldrar och åt, bytte till deras bil då deras granne ska vaxa min bil. Sen blev det en sen tur till stallet för att mocka och kvällsfodra. Tur att efterlängtade Ann kom och höll mig sällskap :)

Nu: Äntligen soooovaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0