Legendary

Det var en mycket trevlig kväll igår hemma hos Emma och Fredrik. Vi åt tacos som sagt och sen spelade vi sällskapsspelet "Alias". Jag och Robin som var i samma lag, förlorade, men vi sa att vi vann om man tänker baklänges...

Sen blev det massa prat och skratt som vanligt med alla dessa fantastiska människor. Superkul att ses igen eftersom vi inte träffats sedan i somras.

Sen gick vi hem någon gång runt ett vilket är tidigt för att vara oss ändå. Men ganska skönt då jag ska jobba imorgon.

Idag har vi som vanligt sovit bort halva dagen (vad gör man inte när man för en gångs skull är ledig och KAN sova länge)? och det enda vi hunnit med är att duscha, äta och sen sprungit (nåja, jag sprang eftersom jag har hälften så korta ben som Sebbe), till stationen så att Sebbe skulle hinna med tåget till Göteborg. Han hann. Med två minuters marginal.

Sen kom Linnéa hit och sällskapade mig en stund. Vi åt upp cheescaken Lina hade med sig i fredags.
Sen hängde jag i soffan med How I Met Your Mother. Älska den serien säger jag bara. Därav dagens rubrik förresten.

Stundens funderingar:

1. Hur ska jag kunna somna efter att ha vänt dygnet denna veckan?

2. Hur ska jag kunna somna utan Sebbe?

3. Hur ska jag kunna ta mig upp om sex timmar för att jobba?

Svar: Det löser sig! Sooooooov människa! Bara lägg dig ner och sov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0