Första advent

Idag är det första december och även första advent. Det är dessutom exakt ett år sedan idag jag var i lägenheten för första gången. Då var det Lina och Stoffe som bodde här förstås, men ändå. Jag och Sofia hälsade på Lina och så gjorde vi pizza och hade myskväll minns jag.
 
I natt sov min syster här. Vi köpte thaimat igår och såg film. Idag åt vi frukost framför tvn och tittade såklart på julkalendern. Ett måste enligt mig. I alla fall om den är bra, haha!
 
Sen red jag en tur på Svarten i blåsten. Har saknat att ta en tur ensam med min pålle :')
 
Efter det blev det en tripp till Gekås med Sofia där jag fick köpt lite julklappar och annat smått och gott.
 
Fattar inte att det redan är dags att ladda om för ny vecka. Men så är det och jag börjar med morgonfodring imorgon i vanlig ordning.
 
Hoppas ni haft en bra helg! :)
 
Måste säga att jag är riktigt nöjd med min alldeles egna, första adventsljusstake ;)
Vad tycker ni? (Ja, jag vet, jag vet, ni sitter med hakorna i marken av ren förvåning, men det är sant. Jag har faktiskt pysslat ihop den alldeles själv osv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0