Last night at home

Här ligger väl jag igen. På golvet och allt. Detta är sista natten jag sover hemma innan jag flyttar in i lägenheten på riktigt. Ska bli sååå kul!
I onsdags var jag och mamma på Gekås och handlade nödvändigheter och även mindre nödvändiga saker till lägenheten.
Igår åkte jag och Alexander och köpte en mikrovågsugn och sen var pappa med mig i lägenheten och satte upp lampor och så.

Ikväll köpte jag och syster med oss thaimat och satte oss i lägenheten och åt. Sen fixade jag lite i TV-hörnan och lade ut den nya mattan. Ni ska få se bilder sen när allt är klart.

Så i helgen blir det att flytta det som är kvar och fixa och dona i mitt nya hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0