00.30 en fredagsnatt

Alltså tanken var att jag skulle packa inför flytten idag eftersom jag slutade vid fyra, inte hade någon av hästarna att ta hand om och med stor sannolikhet flyttar nu i helgen. Vad jag gör? Jo, jag går hem till Björn för att umgås med honom och Sebbe. Sen kom Wiman också. Klockan sex gick jag. Jag kom hem nu. Bra där Ida!

Vi spelade i alla fall "Settlers från Catan". På förpackningen stod det "speltid: ca 75 minuter". Vi spelade i över tre timmar tror jag. Med en liten promenad som paus för att köpa godis. Men alla affärer hade hunnit stänga.
Och ja, jag förlorade. Ganska rejält.

Nu taggar vi sista jobbdagen för denna veckan. Och sedan flytten i helgen såklart! Bara sju och en halv timma kvar tills jag börjar! ;)

Björn, Sebbe och Wiman med spelplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0