Va? Vad är en Passat?

Pjuh! Har idag spenderat hela elva timmar på jobbet. (7-18). I och för sig inkluderat ett personalmöte på 80 minuter, men ändå. Vi kom i alla fall fram till många bra saker under mötet så som massage, löneförhöjning med mera. Sweet!

Strax innan mötet är slut kommer en okänd gubbe in till oss och frågar om det är någon av oss som äger en passat.

Nej, svarar alla inklusive jag själv.

Gubben vänder sig om för att gå igen och jag funderar: "Passat? Vad är det för bekant med det ordet? Passat...hm...
Passat, passat, passat...i vilket sammanhang? Åh, vänta nu! Volkswagen! Volkswagen passat!
Det är min bil, tjoar jag.

Herregud, nu är jag så trött att jag inte ens vet vad jag kör för bil!

Gubben ville veta om jag skulle köra inom kort. Han hade problem med att komma fram med sin jättebuss och om jag flyttade min bil skulle det underlätta lite för honom.

Hur som helst, efter mötet hämtade jag Lina och så åkte vi till stallet. Efter att ha fixat Svartens box, mat och borstat honom tog jag tag i jobb nummer två för dagen. Rubin. Mockade åt honom och fixade även hans mat.

Sen kvällsfodrade vi innan vi åkte hem. Nu blir det äntligen lite sömn och sedan är det dags för denna veckans sista jobbdag. Sen väntar GHS på fredag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0